Schultz Quick-Service – til de mindre reparationer

 

Småting som en defekt knap, en gammel syning i kalechen eller en mindre flænge i sejlet, falder ofte i kategorien ’mindre reparationer’ hos Schultz Sejlmageri. Vores tommelfingerregel er, at ting, som vi vurderer, tager under én time at lave, kan du have tilbage dagen efter – enkelte gange endda, mens du venter.  

Står du også skal afsted på weekend og du her opdager at en syning er ved at gå eller skyderen i kalechen er ved at falde af, så kom forbi os inden og så gør vi vores bedste for at din weekend ikke bliver ødelagt af småting.

Det er klart, at der er tale om småreparationer, og indimellem er der tale om nødløsninger, som du fint kan komme videre med,” forklarer direktør Nicolai Schultz. ”Men skal det laves, så det holder i længden, kræver det måske lidt mere tid og arbejde. 

Sejlmagerne reparerer et sejl og laver eftersyn.

Er der tale om større reparationer som udskiftning af flere ruder og lyn, så vil det kræve lidt længere tid. Vi prioriterer dog tid til både quick-service og reparationer højt hos Schultz, så du som sejler altid får en god oplevelse på vandet.  

Besøg vores side om reparationer for mere information.

Ring eventuelt i forvejen  

Når du opdager en skade på dine ting, så ring eventuelt i forvejen og fortæl os, hvad du skal have lavet, så du ikke kører forgæves med noget, der tager længere tid at lave. 

Når du kommer ind med emnet, så kom så tidligt på dagen som muligt. Så får du med samme et estimat på, hvor lang tid vi skal bruge på at løse opgaven. 

Kontakt os på telefon: +45 76 32 12 00 og sig gerne til, hvis du skal have en hånd med at bære et tungt sejl ind. Husk, at hos os kan du parkere lige ved døren. 

Når vi har dine ting i hånden, kan vi sammen vurdere om de samtidig skal have et generelt eftersyn. Er det længe siden, at det er gjort, kan det være en god ide. 

Du kan læse mere omkring vores eftersyn her.